donderdag 10 september 2009

Zoekt en gij zult vinden.

Ja ik weet het, alweer een nieuw Blogverhaal. Ik Blog me werkelijk een ongeluk, maar ik barst dan ook van de inspiratie...
Nou ja, dat laatste is wat overdreven hoor, maar deze uitspatting komt eigenlijk door mijn bloglezers.
Waarschijnlijk degenen die ik niet persoonlijk ken,zij mij vermoedelijk ook niet, en na het lezen van onderstaande tekst zullen we samen tot de conclusie komen dat ik het gros van deze lezers ook niet wil ontmoeten...

Even ter inleidende info voor degene die hier niet van op de hoogte zijn:
Via Statcounter kan ik precies zien wie er mijn Blog bezoeken.
Niet met naam en toenaam, maar wel waar vandaan er gelezen word, hoe lang, hoe vaak, welke verhalen, via welke sites, blogs, forums of zoekmachines etc.
Jullie dachten dus mij te volgen, maar zoals je ziet...Big Sister is watching you to!

Veel terugkerende goede bekenden onder de fans, maar ook geregeld totale vreemden van over de hele wereld, en dan heb ik het over van Nederland en Colombia tot Japan, Ijsland, de VS en weer terug...
Ik vroeg mij inmiddels af waarom deze anoniem geïnteresseerden mijn schrijfsels zo boeiend vinden, dus ben ik eens gaan kijken onder het kopje "zoektermen" en toen werd mij een boel duidelijk...
Ik heb gewoon last van ordinaire "Vieze mannen"
Ik roep "mannen" en zeker weten doe ik dat natuurlijk niet, maar lees even verder...

Daisy's Diary is namelijk geregeld bezocht nadat o.a. op de volgende zoektermen is geGoogled:

Superwoman naakt
Prachtige naakte dames
Ik heb zin in een slippertje
Sexi fietskleding
Vastgebonden in een tuinbroek
Doorschijnende fietskleding

Ik moest wel even slikken toen ik dit las (hoewel ik bij die tuinbroek alleen maar moest lachen...)
Dit zegt namelijk heel wat over de personen die op deze termen het world wide web afstruinen, maar blijkbaar zegt het ook het een en ander over mijn kronkels!
Ik kon me in eerste instantie ook niet meer zo goed herinneren dat ik al deze woorden gebruikt heb, maar na wat speuren in eigen werk werd het weer helder in 't hoofd.

~Aan "Superwoman" heb ik een heuse titel geweid (dat iemand haar "Naakt" wilde zien daar kan ik niks aan doen ...)
~De "Prachtige naakte dames" kwamen voor in de anekdote over Annelies en ik in de sauna (hoewel dat "Prachtige" er door de grote onbekende bij verzonnen is)
~De persoon die "Zin had in een Slippertje" krijgt hele andere gevoelens bij dit woord dan ik. Bij mij ging het namelijk over het respectievelijk: Slippen met de auto, met de fiets tegen een boom aan rijden, en op m'n bek gaan met een onopgevoede hond aan de riem.
~De "Sexi fietskleding" (ik schrijf sexi trouwens met een Y op het eind...)is ook slechts ten dele van mij. Ik heb alleen maar fietskleding...of het sexy is of niet dat laat ik aan een ander over.
~Dit zelfde geldt voor de "Doorschijnende fietskleding"... ik moet er niet aan denken zeg, en wil dit de mede weggebruiker ook niet aandoen!
~En wat betreft het kicken op het "Vastgebonden zijn/worden in een tuinbroek" ...ehhh, tsja,nou...daar denk ik nog even over na...

Er word ook gezocht op wat minder aanstootgevende termen hoor, zoals:
Roadtrains
Roeifiets ervaring
Achtbaan termen
Haringdag (na even nagedacht te hebben...dit woord komt voor in "Slippertje")
Suburban met Belgisch kenteken
Dierenpension
en Rare fietsen (tsja...dan kom je bij Vermeij en co terecht...)

Maar goed, toch interessant te weten wat de gemiddelde mens (lees: man)zoal bezighoudt.
En hoewel het de zoekers in kwestie waarschijnlijk niet heeft opgeleverd wat ze zochten...wij hebben er weer een vermakelijk verhaaltje aan over gehouden.

liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten